Cnote
  • Who we are
    • Meet the team
    • See us @work
  • What we do
    • Customer Strategy
    • Service Design
    • Product Design
  • Our work
    • Customer Strategy
    • Digital Design
    • Insights Center
    • Service Design
  • Noteworthy
  • Contact

The Hague Help in Home – Customer Stories 

All Projects
  • » Previous
  • Next »

Home help services: customer stories

To help prevent financial cuts in home help services, Cnote made visible what domestic help means to citizens of The Hague and what financial cuts will mean for their personal situation. This document accompanied the letter that was sent to the Dutch parliament, by 36 joint city councils.

What we did

✓ In-depth interviews: Research senior citizens’ needs and attitudes towards help at home
✓ Create ‘Beelden uit Den Haag’: customer story book

 

 

Huishoudelijke hulp – klantverhalen

Om forse bezuinigingen in de huishoudelijk hulp te helpen voorkomen is Cnote door de wethouder van Den Haag gevraagd zichtbaar te maken wat het gevolg van de bezuinigingen voor Haagse bewoners zou zijn. Een zestal klanten voor huishoudelijke hulp zijn geportretteerd in een document, waarin ook zichtbaar wordt wat bezuiniging op huishoudelijke hulp voor hun persoonlijke situatie zou beteken. Dit document is samen met een brief door 36 verenigde stadsbestuurders naar het Nederlandse parlement gestuurd.

Wat we hebben gedaan:

✓ Diepte interviews: Onderzoek naar behoeften en attitudes van bewoners t.a.v. thuishulp
✓ ‘Beelden uit Den Haag’ creëren: een klantverhalenboek.

 

 

  • Home
  • Who we are
  • What we do
  • Our work
  • Noteworthy
  • Contact
  • Amsterdam ·  The Netherlands
  • +31 6 55 195 225
  • info@cnote.nl
Stay Connected
  • Linkedin
  • Twitter
  • Cnote © 2004-2017
  • Terms & Conditions
  • Privacyverklaring